Madonna a siker titka2009.10.05. 17:50, Rebeka
Nem csak ifjú lánykák számára lehet a társadalmi felemelkedés legegyszerűbb módja a gazdag és híres pasi leakasztása, a dolog fiatal srác-befolyásos celebnő viszonylatban is működhet Tudta mondjuk három éve, kicsoda Jesus Luz, Nick Cannon, vagy Andres Velencoso? És most honnan tudja? A barátnőik révén, igen.
Madonna Jesus Luz nevű toyboya egy éve ismeretlen modell volt, idén júniusban pedig ő lett a Dolce&Gabbana új arca: a hirtelen felíveléshez nyilván van némi köze annak, hogy 2008 decemberében a W magazin fotósorozatán őt választották a popzene jelenleg legsikeresebb énekesnője mellé biodíszletnek. Az 50 éves nagyasszonynak akkor annyira bejött az esztétikum, hogy haza is vitte szuvenírnek a nála 29 évvel fiatalabb riói szerzeményt. Bár eleinte állítólag csak egy kis futó kalandra kellett volna neki a feleannyi idős, ismeretlen modellsrác, azóta már minden téren alaposan kiképezte: megtanította angolul, bevezette a kabbalába, gyerekeinek is bemutatta, összeköltöztek , és miután már a klipjében is szerepeltette, nyilván nem kell sokat várni arra sem, hogy felfedezzék benne a született DJ-t .
Luznak mindenképp bejött a kaland, egyik pillanatról a másikra többszörösére emelkedett az árfolyama, rajtaütésszerűen szerződtette a Ford Models, és a helyi kis katalógusfotózások helyett ma már Dolce és Gabbana fizetnek neki szép pénzt azért, hogy Madonna ilyen klasszul befuttatta. A tervezők be is vallották: azért esett Luzra a választásuk, mert az átlagember számára a „remény és az álmok beteljesülését jelenti”, azt meg már meg sem említjük, hogy a tervezőpáros régi, meghitt barátságot ápol az énekesnővel.
|